Friday, November 4, 2016

Meso gjermanisht (Shqip Gjermanisht) Disa shprehje te perdorimit te perditshem / Gebrauchliche Wendungen

Disa shprehje te perdorimit te perditshem / Gebrauchliche Wendungen

ja - po
nein - jo
gut - mire
schlecht - keq
Bitte! - Ju lutem
Danke / Dankeschön - Falemnderit
Entschuldigung/ Pardon/ Es tut mir leid - me falni

In Ordnung - ne rregull
Sehr gern - me kenaqsi

vielleicht (filajht) - ndoshta
manchmal - ndonjeher
oft - shpesh
immer - gjithemon

Ich weiss - e di
Ich weiss es nicht. - nuk e di
Ich verstehe es nicht. - Nuk e kuptoj.
Ich bin mir sicher. - Jam i / e sigurt .
Ich bin mir nicht sicher. - Nuk jam i/e sigurt.

Macht nichts. - S' ka gje !
Keine Ursache - S'ka perse!
Stören Sie sich nicht ! - Mos u shqetsoni !

No comments:

Post a Comment

Kerko

ich komme aus deutschland

Blog Archive