Friday, November 4, 2016

Meso gjermanisht (Shqip Gjermanisht) Ne Restoran- Im Restaurante

Ne Restoran- Im Restaurante

çfarë dëshironi? = Was wünschen Sie?
çka doni të pini? = Was möchten Sie Trinken?
Menynë, ju lutem! = Bitte die Speisekarte!
Na sillni, ju lutem, ... = Bringen Sie uns bitte ...
Ne duam si paragjellë ... = Wir möchten als Vorspeise ...
Si quhet kjo gjellë? = Wie heißt dieses Gericht?
A doni edhe pak? = Möchten Sie noch etwas?
Vetëm pak. = Nur etwas.
Ju bëftë mirë! = Guten Appetit.
Unë jam i ngopur. = Ich bin satt.
Ju shijon? = Schmeckt es Ihnen?
Shkëlqyeshëm! = Ausgezeichnet!
Kjo nuk është e freskët. = Das ist nicht frisch.
Kjo është shumë e ftohtë. = Das ist sehr kalt.
Dua të paguaj. = Ich möchte zahlen.
Llogarinë, ju lutem. = Die Rechnung bitte!
Unë i paguaj të gjitha. = Ich zahle alles zusammen.
Paguajmë secili veç e veç. = Wir zahlen getrennt.

No comments:

Post a Comment

Kerko

ich komme aus deutschland

Blog Archive