Friday, November 4, 2016

Meso gjermanisht (Shqip Gjermanisht) Pranim dhe refuzim = Zustimmung und Verweigerung

Pranim dhe refuzim = Zustimmung und Verweigerung 

Ja, bitte ! = Po, falemnderit !
Ich bin einverstanden=Jam dakord.
Ich bin ganz Ihrer Meinung= Jam plotesisht dakord. (me mendimin tuaj)

Ich habe nichts dagegen= Nuk kam kundershtim.
Mit Vergnügen! = Me kënaqësi!
Ausgezeichnete Idee = Mendim i shkëlqyeshëm
Ihr Vorschlag ist sehr gut = Propozimi juaj është mjaft i mirë.
Ich nehme Ihre Einladung an. = E pranoj ftesën tuaj.
Sie haben recht. = Keni te drejtë.
Ohne Zweifel. = Pa dyshim.
Wir sind dessen sicher. = Jemi të sigurtë për këtë.
Danke, nein. = Jo, falemnderit.
Nein, ich kann nicht. = Jo, nuk mundem.
Ich möchte es nicht. = Nuk e dua.
Ich muss es ablehnen. = Me duhet te refuzoj.
Ich stimme mit Ihnen nicht überein.=Nuk jam dakord me ju.
Ich bin dagegen. = Jam kunder.
Sie sind im Unrecht. = E keni gabim.
Das (Es) ist unmöglich. = Eshtë e pamundur.
Das geht nicht. = Gjë që nuk bëhet.

No comments:

Post a Comment

Kerko

ich komme aus deutschland

Blog Archive