Friday, November 4, 2016

Meso gjermanisht (Shqip Gjermanisht) Biseda e pare

Biseda e pare 

Woher sind Sie / kommen Sie? = Nga jeni / nga vini?
Woher bist du / kommst du? = Nga je / nga vjen?
Ich bin / komme aus Albanien = Unë jam / vij nga Shqipëria.
Und aus welcher Stadt?= Nga cili qytet?
Ich komme aus Tirana. = Unë vij nga Tirana.
Wie heißen Sie / heißt du? = Si quheni / quhesh?
Ich heiße ... = Unë quhem ...
Ich bin Albaner/in = Unë jam Shqipetar/e
Es freut mich, dass wir uns kennengelernt haben. = Gëzohem që u njohëm.
Es freut mich. = Gëzohem.
Welchen Beruf haben Sie / hast du? = Cfarë profesioni keni ju/ ke ti?
Ich arbeite als ... = Unë punoj si ...
Wie alt sind Sie / bist du? = Sa vjeç jeni / je?
Ich bin ... Jahre alt. = Unë jam ... vjeç.
Ich bin verheiratet / unverheiratet / ledig. = Unë jam i/e martuar / pamartuar / beqar.
Haben Sie Kinder?= A keni fëmijë?
Ich habe zwei Kinder, eine Tochter und einen Sohn.* = Unë kam dy fëmijë, një vajzë dhe një djalë

No comments:

Post a Comment

Kerko

ich komme aus deutschland

Blog Archive